Moje prodejna

Karlovy Vary

Potřebujete poradit s výběrem?

+420 315 557 899(Po–Pá 7:30–15:30)

Košík0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Efektivní krizová komunikace pro manažery a PR specialisty

Katalogové číslo EUG 0194283

Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její p...

Celý popis

Tento produkt nemáme momentálně skladem. Pokud chcete dát vědět, až bude produkt zase dostupný, vyplňte níže svůj e-mail.

Hlídat dostupnost

Nedostupné online


Na žádné prodejně není dostupné

Za nákup tohoto zboží získáte 8 bodů do věrnostního programu.

Hlídací pes zavřít

Chci být informován

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů a beru na vědomí Zásady zpracování osobních údajů.

Možnosti dopravy zavřít
Doručení na adresu Datum doručení Cena dopravy
Česká pošta - Balík do ruky 79 Kč
DPD 89 Kč
PPL 99 Kč
GLS 99 Kč

Termíny doručení závisí na aktuální situaci a kapacitách přepravních společností.

Popis produktu

Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou. Knížka Efektivní krizová komunikace, jež je ojedinělá na českém trhu, konkrétně a na příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli tváří v tvář krizové situaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové komunikace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení. Objasňuje roli médií a novinářů v krizové komunikace a důležitost firemní pověsti v kontextu potřeb a zájmů klíčových zájmových skupin. Čtenář se seznámí také s úskalími internetu a internetových sociálních médií a pozná možnosti jejich využití v krizové komunikaci. Pozornost je věnována i nátlakovým skupinám a jejich roli při vzniku a rozdmýchání krizových situací. Autor vychází ze svých více než čtrnáctiletých zkušen ostí se zvládáním krizových stiuací pro přední české i nadnárodní společnosti a z řízení jejich dobré pověsti.

Parametry

Katalogové číslo EUG 0194283
EAN 9788024742342
Jazyk česky
Žánr psychologie, prezentační dovednosti
Počet stran 176
Datum uvedení 2012-02-01
Autoři Chalupa Radek
Vydání 1
Nakladatel GRADA Publishing, a. s.
Typ produktu Knihy - paperback
ISBN 978-80-247-4234-2
Edice Komunikace
II. jakost

II. jakost

Ušetřete peníze a myslete na planetu

Kupte zlevněné
Aktuální katalog

Aktuální katalog

Prohlížejte a vybírejte hračky v online katalogu

Otevřete katalog

Máte rádi výhody?
Staňte se členy našeho klubu!

Už zítra můžete nakupovat za výhodnější VIP ceny a sbírat Pompo body, se kterými dále ušetříte. K narozeninám od nás dostanete dárek v podobě poukázky a máme  toho pro vás připraveného mnohem víc.

Moje prodejna zavřít
Rezervace na prodejně zavřít

Jak probíhá rezervace na prodejně?

Rezervované zboží máte nyní přidané do košíku.

V košíku vyberte osobní odběr na prodejně a překontrolujte vybranou prodejnu, poté dokončete objednávku.

Následně vyčkejte na informační e-mail / SMS s informací, že zboží máte připravené na prodejně.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst

Přidáno do košíku.

Přejít do košíku
Rezervace na prodejně zavřít

Moje prodejna

Karlovy Vary