Moje prodejna

Karlovy Vary

Potřebujete poradit s výběrem?

+420 315 557 899(Po–Pá 7:30–15:30)

Košík0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Jak psát reklamní text - 4. vydání

Katalogové číslo EUG 0194402

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzerát...

Celý popis

Tento produkt nemáme momentálně skladem. Pokud chcete dát vědět, až bude produkt zase dostupný, vyplňte níže svůj e-mail.

Hlídat dostupnost

Nedostupné online


Na žádné prodejně není dostupné

Za nákup tohoto zboží získáte 9 bodů do věrnostního programu.

Hlídací pes zavřít

Chci být informován

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů a beru na vědomí Zásady zpracování osobních údajů.

Možnosti dopravy zavřít
Doručení na adresu Datum doručení Cena dopravy
Česká pošta - Balík do ruky 79 Kč
DPD 89 Kč
PPL 99 Kč
GLS 99 Kč

Termíny doručení závisí na aktuální situaci a kapacitách přepravních společností.

Popis produktu

Již čtvrté vydání úspěšné knížky se věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, reklamu na internetu, televizní a rozhlasovou reklamu a venkovní reklamu. Nové vydání publikace je obohaceno o vybrané nové ukázky, rozšířena je kapitola o tvůrčím psaní, větší pozornost je věnována textům webových prezentací, autoři zmiňují i nové trendy v marketingových komunikacích se zaměřením na reklamní text a nevyhýbají se ani etickým aspektům reklamní tvorby. V knize, která je určena jak studentům, tak praktikům v oboru, se dozvíte, co má dobrý reklamní text zachovávat a čeho se má vyvarovat, jak vytvořit název firmy či produktu, jak složit slogan, jak sestavit texty firemních brožur, tiskových zpráv a PR článků i jak textově připravit expozici na výstavě. Kniha obsahuje řadu příkladů a praktických cvičení.

Parametry

Katalogové číslo EUG 0194402
EAN 9788024740614
Jazyk česky
Žánr psychologie, reklama a marketing, prezentační dovednosti
Počet stran 224
Datum uvedení 2012-02-01
Autoři Křížek Zdeněk, Crha Ivan
Vydání 4
Nakladatel GRADA Publishing, a. s.
Typ produktu Knihy - paperback
ISBN 978-80-247-4061-4
Série Marketing
Edice Manažer
II. jakost

II. jakost

Ušetřete peníze a myslete na planetu

Kupte zlevněné
Aktuální katalog

Aktuální katalog

Prohlížejte a vybírejte hračky v online katalogu

Otevřete katalog

Máte rádi výhody?
Staňte se členy našeho klubu!

Už zítra můžete nakupovat za výhodnější VIP ceny a sbírat Pompo body, se kterými dále ušetříte. K narozeninám od nás dostanete dárek v podobě poukázky a máme  toho pro vás připraveného mnohem víc.

Moje prodejna zavřít
Rezervace na prodejně zavřít

Jak probíhá rezervace na prodejně?

Rezervované zboží máte nyní přidané do košíku.

V košíku vyberte osobní odběr na prodejně a překontrolujte vybranou prodejnu, poté dokončete objednávku.

Následně vyčkejte na informační e-mail / SMS s informací, že zboží máte připravené na prodejně.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst

Přidáno do košíku.

Přejít do košíku
Rezervace na prodejně zavřít

Moje prodejna

Karlovy Vary