Moje prodejna

Potřebujete poradit s výběrem?

+420 315 557 899(Po–Pá 7:30–15:30)

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Bezva cena

Katalogové číslo EUG 0136652

Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A...

Celý popis

DMOC: 489 Kč

376 Kč

Loading...

Za nákup tohoto zboží získáte 12 bodů do věrnostního programu.

Hlídací pes zavřít

Chci být informován

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů a beru na vědomí Zásady zpracování osobních údajů.

Možnosti dopravy zavřít
Osobní odběr Datum doručení Cena dopravy
Osobní odběr v naší prodejně v pátek 25. 10. 39 Kč
Balíkovna ve čtvrtek 24. 10. 46 Kč
PPL výdejní místa ve čtvrtek 24. 10. 49 Kč
GLS Parcelshop ve čtvrtek 24. 10. 49 Kč
Zásilkovna ve čtvrtek 24. 10. 59 Kč
Česká pošta - Balík na poštu ve čtvrtek 24. 10. 79 Kč
Doručení na adresu Datum doručení Cena dopravy
Balíkovna na adresu ve čtvrtek 24. 10. 69 Kč
DPD ve čtvrtek 24. 10. 89 Kč
PPL ve čtvrtek 24. 10. 99 Kč
GLS ve čtvrtek 24. 10. 99 Kč

Termíny doručení závisí na aktuální situaci a kapacitách přepravních společností.

Popis produktu

Existují společnosti, které navzdory těžkostem přemění dlouhodobě průměrný či ještě horší výkon na dlouhodobě skvělé výsledky? A pokud ano, jaké jsou univerzální určující vlastnosti, které způsobí, že se společnost změní z dobré ve skvělou? Za použití přísných testů určil Jim Collins a jeho výzkumný tým elitní skupinu společností, kterým se podařilo začít dosahovat skvělých výkonů a tyto skvělé výkony si udržet po dobu minimálně patnácti let. Jak byly skvělé? Po své transformaci vytvářely tyto firmy kumulované výnosy akcií, které překonávaly běžný akciový trh za patnáct let v průměru sedminásobně, což je dvakrát více, než společný výkon největších světových společností, jako např. Coca-Cola, Intel, General Electric a Merck. Výzkumný tým porovnával firmy, které se z dobrých staly skvělými, s pečlivě vybranou skupinou porovnávaných společností, kterým se přeměna z dobrých na skvělé nepodařila. V čem byl rozdíl? Proč se jedné skupině podařilo stát se skvělou, zatímco d ruhá skupina zůstala jenom dobrá? Výzkumný tým analyzoval historii všech osmadvaceti společností ve studii celých pět let. Po prozkoumání ohromného množství dat a tisíců stran rozhovorů objevil Jim Collins a jeho tým rozhodující faktory pro úspěšnou přeměnu dobrého ve skvělé - proč některé společnosti udělají velký skok vpřed a jiné ne. Poznatky zjištěné ve studii budou pro mnohé překvapením. Vrhají světlo na prakticky všechny oblasti manažerské strategie a praxe. Klíčové poznatky: Vůdcové 5. úrovně: Výzkumný tým šokovalo zjištění, jaký typ vůdce je potřebný k dosažení skvělosti. Ježčí koncepce (jednoduchost v rámci tří kruhů): Přeměna dobrého ve skvělé vyžaduje překročení prokletí kvalifikace. Kultura disciplíny: Spojíte-li kulturu disciplíny s etikou podnikání, získáte kouzelný recept na skvělé výsledky. Technologické akcelerátory: Firmy, které se z dobrých staly skvělými, mají na roli technologie odlišný pohled. Setrvačník a bludný kruh: Těm, kdo spouštějí programy radikálních změn a velkých restrukturalizací, se téměř s určitostí skok od dobrého ke skvělému nepodaří. "Některé klíčové koncepce objevené ve studii," poznamenává Jim Collins, "jsou v naprostém rozporu s naší moderní podnikatelskou kulturou a některé lidi upřímně rozčílí." Možné to je, ale kdo si může dovolit tato zjištění ignorovat?

Parametry

Katalogové číslo EUG 0136652
EAN 9788024725451
Jazyk česky
Žánr knihy, odborná a technická literatura, prezentační dovednosti, management a marketing, podnikání
Počet stran 304
Datum uvedení 2008-09-11
Autoři Collins Jim
Vydání 1
Nakladatel GRADA Publishing, a. s.
ISBN 978-80-247-2545-1
Edice Manažer
II. jakost

II. jakost

Ušetřete peníze a myslete na planetu

Kupte zlevněné
Aktuální katalog

Aktuální katalog

Prohlížejte a vybírejte hračky v online katalogu

Otevřete katalog

Máte rádi výhody?
Staňte se členy našeho klubu!

Už zítra můžete nakupovat za výhodnější VIP ceny a sbírat Pompo body, se kterými dále ušetříte. K narozeninám od nás dostanete dárek v podobě poukázky a máme  toho pro vás připraveného mnohem víc.

Moje prodejna zavřít
Rezervace v prodejně zavřít

Jak probíhá rezervace na prodejně?

Rezervované zboží máte nyní přidané do košíku.

V košíku vyberte osobní odběr na prodejně a překontrolujte vybranou prodejnu, poté dokončete objednávku.

Následně vyčkejte na informační e-mail / SMS s informací, že zboží máte připravené na prodejně.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst
Rezervace v prodejně zavřít

Moje prodejna

Potřebujete poradit s výběrem?

+420 315 557 899(Po–Pá 7:30–15:30)

Vytvořte si účet
a získejte výhody

  • nakoupíte za levnější VIP ceny
  • k narozeninám obdržíte dárkovou poukázku
  • k účtenkám se vrátíte
  • s nasbíranými Pompo body ušetříte 
    a čeká vás spousta dalších výhod

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.