Moje prodejna

Pelhřimov

Potřebujete poradit s výběrem?

+420 315 557 899(Po–Pá 7:30–15:30)

Košík0

Zavřít

V košíku nemáte žádné zboží.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky internetového obchodu www.pompo.cz

(obchodní podmínky kamenných prodejen jsou k nahlédnutí v prodejnách)

 

1. Úvodní ustanovení

  1. Prodávajícím a provozovatelem e-shopu www.pompo.cz je společnost POMPO spol. s r.o., se sídlem Unhošť, Lidická 481, okres Kladno, PSČ 27351, IČO: 25089595, DIČ: CZ25089595, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 48765, emailové spojení: info.eshop@pompo.cz.
  2. Kupujícím je vždy spotřebitel, kterým je člověk, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání. Je-li zájemcem o koupi zboží na www.pompo.cz právnická osoba, řídí se právní vztahy s prodávajícím zvláštními obchodními podmínkami, jejichž znění si lze vyžádat na tel. +420 315 557 899.

2. Uzavření kupní smlouvy

  1. Vyplněním objednávky zboží ze sortimentu prodávajícího a jejím odesláním prostřednictvím formuláře na e-shopu www.pompo.cz činí kupující závaznou nabídku na uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva je uzavřena až potvrzením objednávky prostřednictvím elektronické pošty.
  2. Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní (např. DPH) a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží. Ceny a prodejní akce v e-shopu www.pompo.cz se mohou lišit od cen v kamenných prodejnách prodávajícího.
  3. Prodávající umožňuje úhradu kupní ceny dobírkou, kdy kupující platí kupní cenu až při převzetí zboží doručovateli nebo na poště, případně při osobním odběru v kamenné provozovně prodávajícího za poplatek 39 Kč.. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby, vyjma doběrečného, příp. manipulačního poplatku.
  4. Edit: Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin. - evidence EET byla zrušena k 1.1.2023
  5. Prodávající upozorňuje, že fotografie zboží uvedené na e-shopu www.pompo.cz pochází od výrobce a prodávající nenese odpovědnost za jejich aktuálnost a přesnost. Fotografie v některých případech nemusí pokrývat všechny varianty výrobku, příp. výrobce může zahájit výrobu novější verze, aniž by starší obrázky aktualizoval.

 

3. Doručení zboží

  1. Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 5 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do 7 dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupující je povinen zboží při převzetí překontrolovat. Kupující si vybere konkrétní způsob doručení při vyplňování objednávky.
  2. Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu společně se zbožím. Pokud si zákazník přebírá zboží na prodejně, převezme si doklady spolu se zbožím.

 

4.Odstoupení od smlouvy

Kupující má v souladu s § 1829 občanského zákoníku (zákon č. 89/2012 Sb.) právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od data převzetí zboží. Dle NOZ v této lhůtě musí kupující oznámit prodávajícímu písemné odstoupení od smlouvy. Následně běží další lhůta v délce 14 dnů na vrácení zboží. Kupující musí odeslat zboží nejpozději do 14 dnů od této lhůty. Nárok máte i v případě, že objednávku učiníte po internetu s osobním odběrem na některé z našich kamenných prodejen.

Prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.

Informaci o odstoupení od smlouvy a zboží k vrácení zasílejte na adresu:

POMPO, spol s r.o.
Eshop
Lidická 481
Unhošť 273 51

info.eshop@pompo.cz

Ostoupení od kupní smouvy ke stažení zde.

Vracené zboží prosíme dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

  1. Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
  2. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
  3. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostním převodem na účet kupujícího, nedohodnou-li se strany jinak. Nabízí-li prodávající v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží musí být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, jde-li o audio a video nosiče tak v originálním obale, a nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží a uvedení do původního stavu nese kupující.
  4. U zboží, na jehož nákup byl uplatněn dárkový poukaz, Vám může být (v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo v případě oprávněné reklamace) vrácena částka prostřednictvím náhradního dárkového poukazu.
  5. Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 14 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.
  6. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
  7. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
  8. Vzor odstoupení od smlouvy, který lze pro tento účel využít, je přílohou těchto obchodních podmínek. Vzor foruláře je uveden níže.
  9. Prodávající je oprávněn od smlouvy odstoupit kdykoliv před dodáním zboží, pokud není objektivně schopen z důvodů na straně třetích osob dodat kupujícímu zboží ve lhůtě přiměřené okolnostem a/nebo pokud vyjde najevo, že kupující porušil již dříve uzavřenou smlouvu s prodávajícím.
  10. Prodávající zároveň kupujícího upozorňuje, že smlouva není uzavřena, pokud jsou zde oprávněné pochybnosti o skutečné identitě kupujícího nebo v případě zjevných chyb v uváděných informacích o zboží nebo ceně.
  11. Kupující bere na vědomí skutečnost, že je-li se zbožím poskytnut ze strany prodávajícího také dar, je taková darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s podmínkou, že dojde-li k využití práva spotřebitele odstoupit od smlouvy dle tohoto článku, darovací smlouva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu s vráceným zbožím vrátit i s tímto zbožím poskytnutý dar. V případě, že tento nebude vrácen prodávajícímu, bude tento dar považován za bezdůvodné obohacení kupujícího.

 

Stručný přehled:

  • Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů.
  • Lhůta 14 dnů začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží.
  • Končí-li lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
  • Odstoupení od kupní smlouvy musí být dodavateli odesláno nejpozději v poslední den 14denní lhůty.
    Zboží může být po dohodě vráceno i později.
  • Rozbalením ani použitím zboží nezaniká právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu. Výjimku tvoří např. audio a video nosiče.
  • Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak dodavatel má právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
  • Je možné vrátit i zboží použité, avšak dodavatel má opět právo na úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu. Tyto náklady mohou teoreticky dosáhnout i plné ceny zboží.
  • Peníze vrátíme nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy, ne však dříve, než obdržíme vracené zboží (případně než prokážete, že vracené zboží nám již bylo odesláno).
  • U zboží, na jehož nákup byl uplatněn dárkový poukaz, Vám může být (v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo v případě oprávněné reklamace) vrácena částka prostřednictvím náhradního dárkového poukazu.

 

5. Práva z vadného plnění

Jakost při převzetí

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Zákonná práva z vad

  1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
  2. Je-li předmětem koupě hmotná movitá věc, která je propojena s digitálním obsahem nebo službou digitálního obsahu takovým způsobem, že by bez nich nemohla plnit své funkce (dále jen „věc s digitálními vlastnostmi“), použijí se ustanovení ohledně odpovědnosti za vady prodávajícího také na poskytování digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, i když je poskytuje třetí osoba. To neplatí, je-li z obsahu kupní smlouvy i z povahy věci zjevné, že jsou poskytovány samostatně.
  3. Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že věc:
    1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
    2. je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
    3. je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
  4. Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
    1. je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
    2. věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv,
    3. je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
    4. věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením kupní smlouvy.
  5. Ustanovení čl. 7.4 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
  6. Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací, která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
  7. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
  8. Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi, prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány ujednané aktualizace digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu. Vedle ujednaných aktualizací prodávající zabezpečí, že budou kupujícímu poskytovány aktualizace, které jsou nezbytné, aby si věc po převzetí uchovala vlastnosti podle čl. obchodních podmínek, a že bude na jejich dostupnost upozorněn
    1. po dobu dvou let, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, a je-li ujednáno poskytování po dobu delší dvou let, po celou tuto dobu,
    2. po dobu, po kterou to kupující může rozumně očekávat, mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytnuty jednorázově; to se posoudí podle druhu a účelu věci, povahy digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a s přihlédnutím k okolnostem při uzavření kupní smlouvy a povaze závazku.
  9. Ustanovení čl.  obchodních podmínek neplatí v případě, že prodávající kupujícího před uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že aktualizace poskytovány nebudou a kupující s tím při uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
  10. Neprovedl-li kupující aktualizaci v přiměřené době, nemá práva z vady, která vznikla pouze v důsledku neprovedené aktualizace. To neplatí v případě, že kupující nebyl upozorněn na aktualizaci nebo na důsledky jejího neprovedení anebo aktualizaci neprovedl či ji provedl nesprávně v důsledku nedostatku v návodu. Mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu a projeví-li se nebo vyskytne-li se vada v době podle čl. obchodních podmínek, má se za to, že jsou digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány vadně.
  11. Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Je-li předmětem koupě věc s digitálními vlastnostmi a mají-li být podle kupní smlouvy digitální obsah nebo služba digitálního obsahu poskytovány soustavně po určitou dobu, může kupující vytknout vadu, která se na nich vyskytne nebo projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat.
  12. Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.
  13. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené[JA1] .
  14. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
    1. prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. obchodních podmínek,
    2. se vada projeví opakovaně,
    3. je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
    4. je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
  15. Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
  16. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
  17. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
  18. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je kupující požadoval.
  19. Po marném uplynutí lhůty podle čl. obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
  20. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
  21. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese kterékoliv kamenné prodejny Pompo     , telefonicky na čísle 737 279 015 či elektronickou poštou na adrese info.eshop@pompo.cz     .
  22. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.
  23. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
  24. Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného plnění také záruku za jakost.

 

6. Reklamace

  1. Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.
  2. Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.
  3. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
  4. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od okamžiku uplatnění (oznámení) reklamace. Kupující předá či doručí zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě současně nebo následně po uplatnění reklamace. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.
  5. Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.
  6. Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.
  7. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.
  8. Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.
  9. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

7. Osobní údaje

  1. Správcem osobních údajů poskytnutých za účelem plnění předmětu smlouvy je prodávající. Podrobnější informace o zpracování osobních údajů kupujícího jsou obsaženy v Zásadách ochrany osobních údajů.

 

8. Spory

  1. Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
  2. Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.
  3. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  4. Dozor nad dodržováním povinnosti podle zákona o ochraně spotřebitele (zákon č. 634/1992 Sb.) vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).
  5. Pokud stížnost nevyřešíme k vaší spokojenosti, pak lze tyto spory řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě můžete jako spotřebitel (nesmí jít o nákup „na IČO“) kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy.

 

9. Ochrana osobních údajů

Veškeré osobní údaje, které jsou nám svěřené, nebudou bez Vašeho souhlasu poskytnuty třetím osobám, ani jiným subjektům a bude s nimi nakládáno v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů. Kdykoliv můžete požádat o jejich změnu či vymazání emailem.

 

10. Prohlášení Pompo spol. s r.o. k ochraně osobních údajů

Zákazník svým podpisem na přihlášce do věrnostního programu Pompo VIP výslovně souhlasí s tím, že společnost Pompo spol. s r.o. bude zpracovávat jeho osobní údaje uvedené v přihlášce, a to po dobu neurčitou, do odvolání souhlasu každým daným členem, popřípadě do doby ukončení činnosti tohoto klubu. Členové programu Pompo VIP berou na vědomí, že svůj souhlas mohou kdykoliv odvolat a Pompo spol. s r.o. tyto údaje zlikviduje. Pompo spol. s r.o. jako správce osobních údajů zpracovává osobní údaje v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů a v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady 95/46/ ES o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, které od 25. května 2018 vstoupí v platnost. Osobní údaje jsou zpracovávány výlučně v rozsahu nutném pro řádné fungování programu pro účely anonymizovaných obchodních statistik a dále pro účely zasílání obchodních sdělení a nabídek, a to jakýmikoli komunikačními prostředky společnosti Pompo nebo spolupracujícími třetími osobami. Člen Pompo věrnostního programu bere na vědomí, že určení zpracovatelé již nepodléhají dalšímu souhlasu. Aktuální informace o třetích osobách jsou dostupné na webových stránkách www.pompo.cz.

 

11. Souhlas se zpracováním osobních údajů

Svým podpisem a registrací na www.pompo.cz dávám společnosti POMPO, spol. s r.o. dobrovolný souhlas se zpracováním mých osobních údajů a údajů mých dětí, konkrétně jména, příjmení data narození, bydliště, telefonu a e-mailové adresy, která může být použita za účelem mé identifikace a identifikace mých dětí pro marketingové účely správce, tj. nabízení služeb, včetně zasílání informací o pořádaných akcích, službách a jiných aktivitách, jakož i zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zák. č. 480/2004 Sb., s tím, že k těmto údajům mohou být přiřazeny i další údaje. Stvrzuji, že v mé přihlášce jsou správné kontaktní údaje a že jsem se seznámil/a s prohlášením společnosti Pompo spol s r.o., k ochraně osobních údajů. Svým podpisem uděluji souhlas společnosti Pompo spol. s r.o. se zpracováním mých osobních údajů v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a v souladu se směrnicí Evropského parlamentu a Rady 95/46/ ES, o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, který od 25. května 2018 vstoupí v platnost, a to na dobu neurčitou, do doby odvolání svého souhlasu, případně do doby ukončení činnosti tohoto Pompo věrnostního programu. Beru na vědomí, že držitel Pompo věrnostní karty je povinen oznámit společnosti Pompo spol. s. r. o. změny osobních údajů uvedených v přihlášce. Souhlasím s tím, že budu informován/a o akčních nabídkách a ostatních klubových aktivitách jakýmkoli komunikačním prostředkem /přednostně e-mailem a poštou. Společnost Pompo spol. s r.o. neodpovídá za škody vzniklé zpožděným oznámením nebo neoznámením změny osobních údajů majitele Pompo věrnostní karty.

 

12. Závěrečné ujednání

  1. Tyto obchodní podmínky, kupní smlouva a veškeré související právní vztahy se řídí českým právním řádem, zejména občanským zákoníkem (zákonem č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (zákonem č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, v platném znění.
  2. Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.
  3. Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 30. 6. 2023

 

Upozornění:

  • U vybraných položek LEGO a Mattel a jiného vybraného zboží není možný odběr většího množství kusů (2 a více) na osobu.
  • U vybraných položek větších rozměrů může být následně požadována platba předem.
  • Vybrané položky větších rozměrů nelze zasílat na prodejnu.
  • Ceny na eshopu a v prodejnách se mohou lišit.

 

Vzor odstoupení od smlouvy

POMPO spol. s r.o.

Lidická 481

27351 Unhošť, okres Kladno

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Vážení,

dne ________ jsem v internetovém e-shopu www.pompo.cz na základě objednávky č. ________, která byla potvrzena dne ______, objednal zboží __________ za cenu ______ ,- Kč. Zboží mi bylo dobírkou doručeno dne _________, kupní cena byla uhrazena na základě dobírky.

Tímto si Vás dovoluji informovat, že využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy shora citované, pokud jde o specifikované zboží. Toto zboží vracím nepoškozeno samostatnou poštovní zásilkou doporučeně na adresu firmy. Zaplacenou kupní cenu prosím vraťte bankovním převodem na můj účet č. _________ vedený u banky __________.

 

V ____ dne _____

________________

[Jméno]

Moje prodejna zavřít
Rezervace na prodejně zavřít

Jak probíhá rezervace na prodejně?

Rezervované zboží máte nyní přidané do košíku.

V košíku vyberte osobní odběr na prodejně a překontrolujte vybranou prodejnu, poté dokončete objednávku.

Následně vyčkejte na informační e-mail / SMS s informací, že zboží máte připravené na prodejně.

Moje prodejna

Pelhřimov

Potřebujete poradit s výběrem?

+420 315 557 899(Po–Pá 7:30–15:30)

Vytvořte si účet
a získejte výhody

  • nakoupíte za levnější VIP ceny
  • k narozeninám obdržíte dárkovou poukázku
  • k účtenkám se vrátíte
  • s nasbíranými Pompo body ušetříte 
    a čeká vás spousta dalších výhod

Cookies

Naše společnost používá soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům. Kliknutím na tlačítko přijímám nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.