Moje prodejna

Potřebujete poradit s výběrem?

+420 315 557 899(Po–Pá 7:30–15:30)

Metody oceňování podniku. Proces ocenění, základní, metody a problémy

-13%

Katalogové číslo EUG 0317452

Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace. Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit ...

Celý popis

Tento produkt nemáme momentálně skladem. Pokud chcete dát vědět, až bude produkt zase dostupný, vyplňte níže svůj e-mail.

Hlídat dostupnost
Loading...

Za nákup tohoto zboží získáte 19 bodů do věrnostního programu.

Hlídací pes zavřít

Chci být informován

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním osobních údajů a beru na vědomí Zásady zpracování osobních údajů.

Možnosti dopravy zavřít
Osobní odběr Datum doručení Cena dopravy
Česká pošta - Balík na poštu v pondělí 21. 10. 79 Kč
Doručení na adresu Datum doručení Cena dopravy
Balíkovna na adresu v pondělí 21. 10. 69 Kč
DPD v pondělí 21. 10. 89 Kč
PPL v pondělí 21. 10. 99 Kč
GLS v pondělí 21. 10. 99 Kč

Termíny doručení závisí na aktuální situaci a kapacitách přepravních společností.

Popis produktu

Čtvrté aktualizované a doplněné vydání publikace. Základní zaměření publikace stejně jako v předchozím vydání je soustředit se na základy oceňování podniku. Jelikož úroveň oceňování podniku se zvýšila a odborná literatura je již k dispozici, snažili jsme se nepodávat pouze základní přehled, ale jít do větší hloubky. Například znalec pro oceňování podniku je především znalcem podnikání. Jeho úkolem není dosadit podniková čísla do nějakého vzorce, ale odpovědně posoudit perspektivy podniku. Proto věnujeme poměrně dost prostoru strategické analýze. Jejím účelem není rozmnožit stránky oceňovacího posudku, ale být jedním ze základních pilířů celého ocenění. Právě na strategické analýze stojí podstatná část finančního plánu, a tím i ocenění. Věnujeme značnou pozornost i vymezení základních veličin pro ocenění, kterými jsou investovaný kapitál, volné peněžní toky, čisté výnosy, a to i z hlediska účetního. Na druhé straně jsme se snažili omezit počet probíraných metod tak, abychom na jedné straně poskytli přehled o základní škále přístupů k ocenění podniku, ale zároveň se u každého typu ocenění soustředili na ty metody, které by dnes měly patřit ke znalostnímu vybavení každého oceňovatele a se kterými se také oceňovatel v dnešní praxi skutečně setká. Za jednoznačný základ přitom považujeme metody výnosové. Pozornost soustřeďujeme na metodu diskontovaných peněžních toků ve variantě entity. Dále dnes již mezi základní metody počítáme i metodu EVA/MVA (opět ve variantě entity) a pro úplnost poskytovaného přehledu se věnujeme i metodě kapitalizovaných čistých výnosů (zisků). Toto čtvrté vydání z roku 2017 doznalo poměrně významné množství úprav, z nichž nejvýznamnější jsou tyto: promítnutí změn v českých právních zákonech vyvolené přijetím nového občanského zákoníku platného od 1. 1. 2014 (týká se zejména kapitoly 1): Promítnutí změn účetních předpisů platných od 1. 1. 2016, promítnutí změny Mezinárodních oceňovacích standardů (IVS 2017), přidání podrobnějšího popisu praktických souvislostí bází hodnoty a základních zásad, kterými by se mělo vyznačovat kvalitní ocenění, resp. znalecký posudek (kap. 1.9 a 1.10), přidání korekce paušální metody kapitalizovaných zisků pro její správnější aplikaci, u průběžného demonstračního příkladu UNIPO byla aktualizována data a účetní výkazy podle nových pravidel a ocenění metodou DCF a EVA je zpracováno jako třífázová metoda. V celém textu došlo k velkému množství větších či menších doplnění, upřesnění či zpřehlednění v souladu s výsledky naší výzkumné činnosti, zkušenostmi z pedagogického procesu a z posuzování častých nedostatků znaleckých posudků v naší oceňovací praxi.

Parametry

Katalogové číslo EUG 0317452
EAN 9788087865385
Jazyk česky
Žánr knihy, odborná a technická literatura, management a marketing, podnikání
Počet stran 552
Datum uvedení 2018-01-01
Autoři Mařík Miloš
Vydání 4
Nakladatel EKOPRESS, s.r.o.
ISBN 978-80-87865-38-5
II. jakost

II. jakost

Ušetřete peníze a myslete na planetu

Kupte zlevněné
Aktuální katalog

Aktuální katalog

Prohlížejte a vybírejte hračky v online katalogu

Otevřete katalog

Máte rádi výhody?
Staňte se členy našeho klubu!

Už zítra můžete nakupovat za výhodnější VIP ceny a sbírat Pompo body, se kterými dále ušetříte. K narozeninám od nás dostanete dárek v podobě poukázky a máme  toho pro vás připraveného mnohem víc.

Moje prodejna zavřít
Rezervace v prodejně zavřít

Jak probíhá rezervace na prodejně?

Rezervované zboží máte nyní přidané do košíku.

V košíku vyberte osobní odběr na prodejně a překontrolujte vybranou prodejnu, poté dokončete objednávku.

Následně vyčkejte na informační e-mail / SMS s informací, že zboží máte připravené na prodejně.

Dotaz na produkt zavřít
Načíst
Rezervace v prodejně zavřít

Moje prodejna

Potřebujete poradit s výběrem?

+420 315 557 899(Po–Pá 7:30–15:30)

Vytvořte si účet
a získejte výhody

  • nakoupíte za levnější VIP ceny
  • k narozeninám obdržíte dárkovou poukázku
  • k účtenkám se vrátíte
  • s nasbíranými Pompo body ušetříte 
    a čeká vás spousta dalších výhod

Cookies

Používáme soubory cookie ke správnému fungování vašeho oblíbeného e-shopu, k přizpůsobení obsahu stránek vašim potřebám, ke statistickým a marketingovým účelům a personalizaci reklam od Googlu i dalších společností. Kliknutím na tlačítko Přijmout vše nám udělíte souhlas s jejich sběrem a zpracováním a my vám poskytneme ten nejlepší zážitek z nakupování.

Vaše nastavení souborů cookie

Zde máte možnost přizpůsobit soubory cookie v souladu s vlastními preferencemi a později podrobněji nastavit nebo kdykoli vypnout v patičce webu.

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí.

Personalizaci provádíme na základě vámi prohlíženého zboží. Dále pak upravujeme zobrazovaný obsah podle toho, co vás zajímá.

Tyto cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu a za pomoci získaných dat pak můžeme zlepšovat zážitek z nakupování našim zákazníkům.

Tyto cookies jsou využívány reklamními a sociálními sítěmi včetně Googlu pro přenos osobních údajů a personalizaci reklam, aby pro vás byly zajímavé.